一直都很喜歡Lauv的歌

這首Lauv主要是寫他與前女友分手的過程

其中的不歡而散都寫在其中..

----------------------------------------

 

I thought we said we're good

我認為我們都說好了

Was I misunderstood?

難不成我誤會了?

You lookin' at me so cold

妳看著我的眼神變冷淡了

After all that we've been through

那些我們經歷的一切

How could you pretend?

妳怎麼能假裝什麼都沒發生過?

I'm someone that you don't know

我只是個妳不懂的人

 

I'm so sick of planning all my nights, nights

我倦了整個夜晚輾轉難眠

'Round avoiding you it's gotta end

避著妳的日子必須就此結束

We don't have to love again or try try

我們不需要再相愛一次或是再試試看

But can you tell me

但是妳是否可以告訴我

Ooh why do we

噢,為什麼我們

We have to be

我們必須成為

Enemies, enemies?

敵人呢?

Forget all the scars

忘記所有的傷痕

All that they are

烙上的傷痕全都是

Memories, memories

回憶,回憶啊

I know it hurts cause I feel it too

我知道這很傷人,因為我也有同樣感受

But after all, all that we been through, yeah

但畢竟這一切,都是我們走過的證明,耶

Ooh why do we

噢,為什麼我們

We have to be, enemies, enemies?

我們變成了敵人呢?

 

You see me walking towards

妳看著我走向妳

You're headed for the door

妳走向門前

Why is your shoulder so cold?

為什麼妳的肩膀如此冰冷?

I know it's hard to speak

我知道這很難說得清

With all our history

伴著我們所有的故事

But that don't mean you should go

但是,這不代表你應該要離去

I'm so sick of planning all my nights, nights

我倦了整個夜晚輾轉難眠

'Round avoiding you it's gotta end

避著你的日子必須就此結束

We don't have to love again or try try

我們不需要再相愛一次或是再試試看

But can you tell me

但是妳可以告訴我嗎?

Ooh why do we

噢,為什麼我們

We have to be

我們必須成為

Enemies, enemies?

敵人呢?

Forget all the scars

忘記所有的傷痕

All that they are

烙上的傷痕全都是

Memories, memories

回憶,回憶啊

I know it hurts cause I feel it too

我知道這很傷人,因為我也有同樣感受

But after all, all that we been through, yeah

但畢竟這一切,都是我們走過的證明,耶

Ooh why do we

噢,為什麼我們

We have to be, enemies, enemies?

我們必須要變成敵人呢?

 

Oh, tell me why did, why did we

噢,告訴我為什麼,告訴我吧

Throw away the love we had?

為何將我們所擁有的愛全部丟棄?

And tell me why do, why do we

告訴我為什麼,告訴我吧

Love to make it hurt so bad

我什麼我們愛互相傷害呢?

Yeah, I know that we can't be friends

對,我明白我們是做不成朋友的

But after all the things we been

畢竟所有我們曾經造成的傷害已經造成

Ooh why do we, we have to be

噢,為什麼我們必須變成

Enemies?

敵人呢?

 

Ooh why do we

噢,為什麼我們

We have to be

我們必須成為

Enemies, enemies?

敵人呢?

Forget all the scars

忘記所有的傷痕

All that they are

烙上的傷痕全都是

Memories, memories

回憶,回憶啊

I know it hurts cause I feel it too

我知道這很傷人,因為我也有同樣感受

But after all, all that we been through, yeah

但畢竟這一切,都是我們走過的證明,耶

Ooh why do we

噢,為什麼我們

We have to be, enemies, enemies?

我們必須要變成敵人呢?

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 esharon 的頭像
    esharon

    Sharon C.

    esharon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()